Ajuts de menjador escolar 2021-2022

S’obre el termini per als ajuts de menjador pel curs escolar 2021-2022

La presentació de sol·licituds finalitza el 12 de juliol

Un any més, el Consell Comarcal del Vallès Oriental, ha iniciat l’atorgament d’ajuts individuals de menjador per raons socioeconòmiques, d’acord amb la disponibilitat pressupostària i la puntuació derivada de la valoració de les condicions socials, econòmiques, geogràfiques i familiars dels sol·licitants.

Aquesta ajuda busca la qualitat de l’educació per a tot l’alumnat, independentment de les seves condicions i circumstàncies, així com l’equitat que garanteixi la igualtat d’oportunitats per al ple desenvolupament de la personalitat a través de l’educació, la inclusió educativa, la igualtat de drets i oportunitats que ajudin a superar qualsevol discriminació i l’accessibilitat universal a l’educació, i que actuï com a element compensador de les desigualtats personals, culturals, econòmiques i socials.

Consulta les bases i obtén la sol·licitud a través d’aquest enllaç. També la podreu trobar al Casal de Joves Cal Jardiner, de 16 a 21 h, i a l’Ajuntament, de 9 a 21 h. Per a la presentació de la sol·licitud cal demanar cita prèvia a l’OAC trucant al 93 573 88 88.

Ajuts menjador escolar 2021-2022

Tots/es aquells/es alumnes que tinguin el certificat amb el número IDALU (identifcació de l’alumne/a) de cursos anteriors el poden aprofitar.