13a Setmana de la família

Volem agrair la col·laboració de tothom que ha pogut participar durant la 13a Setmana de la Família: contes, poemes, històries, anècdotes… Balls amb molt ritme Policeman i El quadrat, un poema de Machado Anoche cuando dormía, els contes Així és el meu cor,  El monstre de colors, La gallina Churra, Els tres porquets, la cançó El monstre de BanyolesTambé ens han enviat experiments, acudits molt divertits, les possibilitats que té un càmping per anar de vacances, com es patina, vídeos d’excursions per l’entorn natural de Gallecs, fer una pizza, un concert de piano, la captura d’un pop a la platja, la vida de la Pepeta, una tortuga ràpida i eixerida… Aquests han sigut alguns dels molts vídeos que ens heu enviat a l’escola.

Tanmateix hem posat les paraules boniques que ens heu fet arribar en dos arbres al vestíbul de l’escola.

Gràcies de tot cor per haver participat.