Cancel·lació de la sortida a La Pedrera

Benvolgudes famílies dels alumnes de 1r i 2n,

Seguint el criteri de prudència que s’està adoptant davant la situació generada pel SARS-CoV-2 (coronavirus), us informem que es cancel·la la sortida a La Pedrera (Barcelona) prevista pels dies 24 i 25 de març.

Totes aquelles famílies que hagin pagat la sortida poden passar per la consergeria de l’escola, a partir del divendres, i es farà el retorn del pagament.

Des de l’escola seguim els protocols i les actuacions que ens marca el Departament d’Educació i l’Ajuntament de Parets del Vallès. Restem a la vostra disposició i us demanem disculpes pels possibles inconvenients que això us pugui causar.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Salutacions,

Equip Directiu