alumnes de 6è… Píndola 1

Per aquestes dates, en un any “normal”, els nois i noies de 6è s’escampen pels racons dels patis a practicar el ball.

Ens recorden l’arribada de final de curs i, entre nervis i il·lusió, es preparen pel seu dia, el dia que s’acomiaden de nou anys de la seva (i de la nostra) història.

Per això, molt conscients del moment tan especial que suposa i, davant la incertesa de poder celebrar-ho presencialment, creiem important fer visible com n’han estat d’excepcionals.

Benvinguts i benvingudes a… MEMÒRIES. PROMOCIÓ PAU VILA 2020

Aquesta primera píndola viatgem a 4t i compartim amb vosaltres dues fotos de grup al Cosmocaixa i un vídeo en el que surten alguns dels alumnes.

L’Ajuntament de Parets va presentar una memòria i aquest vídeo, explicant què era per a ells un Ajuntament i com valoraven les visites escolars habituals que els nens i nenes dels centres escolars fan al consistori per conèixer el seu funcionament. En aquest treball, l’escola va ser reconeguda en la participació en la la II Edició del Premi Iberoamericà d’Educació en Drets Humans.