Visita al Museu Picasso

El passat 8 de novembre els alumnes de 2n van visitar el Museo Picasso de Barcelona.

Els alumnes van aprendre quines històries hi ha amagades a les obres de Picasso. A través de les observacions els nens i les nenes van analitzar diferents obres. Fruit del diàleg van compartir múltiples històries que cada obra els suggeria. Van explorar la composició, el color, la pinzellada… Tot seguit els alumnes van crear la seva pròpia història.

Per acabar la sortida els alumnes van visitar la Basílica de Santa Maria del Mar.