Els alumnes de 3r intercanvien correspondència

english-day

Els alumnes de 3r s’han intercanviat cartes amb els alumnes de l’Escola Can Parera de Montornès del Vallès. Aquesta activitat està emmarcada dins el projecte English Day, que té com a objectiu l’aprenentatge de la llengua anglesa de manera lúdica i participativa. Amb aquest intercanvi de correspondència entre les dues escoles, els alumnes s’han conegut, ja saben com són i quins són els seus interessos. Així, jugant al “qui és qui” han esbrinat qui era el seu nou company. Us ensenyem algunes fotos per a que vegeu com estan d’entusiasmats. Ja queda poc per la trobada!