Blue Mango Theatre

Avui la companyia Blue Mango Theatre, d’actors anglòfons nadius, ha actuat a la nostra escola.

THE LITTLE MERMAID (obra per alumnes de 1r a 3r)

Show musical i interactiu basat en la història clàssica

L’Ariel és una jove sirena que viu amb els seus amics i família sota el mar. Està fascinada pel món dels humans, i tot i que li han dit que els éssers humans són perillosos, ella vol saber-ne més coses. Un dia l’Ariel troba un noi que està a punt d’ofegar-se i li salva la vida. L’Ariel vol seguir-lo fins al seu món, però s’adona que no pot caminar. La bruixa del mar, observant la situació, veu una possibilitat i li ofereix una opció… Però quina serà? Mitjançant la música i la comèdia seguirem les aventures de l’Ariel involucrant al públic en la història.

TIME TRAVELLERS (obra per alumnes de 4t a 6è)

Una comèdia musical de tall històric

Els Time Travellers són agents especials que poden viatjar en el temps. Es troben en una missió secreta per evitar que el malvat Joker canviï el curs de la història per sempre. En els seus viatges es troben personatges tan importants com Picasso, Cristòfor Colom, habitants de l’Antiga Roma… Però el temps s’acaba i només el públic els pot ajudar a atrapar el Joker abans que sigui massa tard! Una obra molt divertida amb grans cançons i interacció amb l’audiència que fa que aquest show sigui un dels nostres favorits de tota la història de Blue Mango Theatre!