Berenar solidari per la fibrosis quística

Susana Araya, mare del Jerome, un nen de P4 de la nostra escola, ha impulsat l’organització a l’escola Pau Vila d’un berenar per recaptar fons per l’Associació Catalana de Fibrosis Quística, diners que es destinaran a la recerca i a donar suport als tres hospitals catalans de referència en aquesta malaltia: Sant Joan de Déu, la Vall d’Hebron i el Parc Taulí.

El berenar solidari per la fibrosis quística, malaltia genètica i a dia d’avui incurable, tindrà lloc el divendres 19 d’octubre a partir de les 16:30 a l’escola Pau Vila i està obert a tota la ciutadania. Hi haurà menjar, música i activitats. La contribució mínima serà de 2€, però es posarà una guardiola per a aquelles persones que vulguin fer més aportacions per a la recerca.