12a Setmana de les famílies

Un concert de rock and roll a la sala polivalent, presentar un llibre, llegir contes, cantar cançons, fer ioga, tallers de cuina, fer un clauer de goma eva, jugar amb papers, experimentar amb els sentits, pujar-se a un camió… han estat algunes de les moltes activitats que s’han fet durant la 12a Setmana de la família a la nostra escola. Els familiars han sigut els protagonistes i els alumnes han gaudit de les activitats proposades.

Donar les gràcies a totes les famílies que han participat durant tota la setmana i agrair la confiança que dipositeu dia a dia a aquelles que no heu pogut venir.

Per acabar aquesta setmana, Parets contra el càncer, l’AMPA i Teno han col·laborat amb l’escola per fer un berenar solidari per recaptar fons per la lluita contra el càncer.