Teatre en anglès: Zapping

Avui l’Eli té un control de ciències. El seu pare, un prestigiós científic, l’ajuda a estudiar, però l’Eli està per una altra cosa. Quan s’adona que hauria d’haver escoltat el seu pare, ja és massa tard… o no. L’Eli troba un element que l’ajudarà a canviar el transcurs del seu dia avorrit i accidentat: un comandament a distància. Amb el comandament podrà manipular el temps i la història. També s’aproparà a la seva germana Nicky i coneixerà millor al seu amic Brian.

Els alumnes de 1r a 6è, en dos torns, vam poder gaudir d’aquesta apassionant història el passat dijous 22 de març de 2018. Enguany, en el nostre propi gimnàs. Tot un luxe!

Hem sigut testimonis de com cal ser constants en les feines escolars, com n’és d’important tenir bones relacions amb els que ens envolten i en com els talents de cadascun de nosaltres, sumen. Una gran lliçó que ens ha recordat la companyia Blue Mango Theatre amb la història de Zapping. Ens ha encantat!