Taller de ceràmica

La música és el tema triat, aquest curs 2017-18, en els tallers de ceràmica per a escolars que es porten a terme per novè any consecutiu. Els alumnes de 4t de primària dels centres educatius de la població participen en els tallers que coordinen la Sandra i l’Antònia.

El projecte artístic pretén apropar els nens i les nenes al coneixement i la pràctica d’alguns conceptes i tècniques propis del llenguatge visual i plàstic.

Durant les sessions de treball, es farà una recreació simbòlica en volum de músics i instruments.

Els treballs que realitzin els alumnes es podran veure en una exposició a l’Escola de Música.