Representació de la llegenda de Sant Jordi

Aquest dilluns 23 d’abril, una autèntica companyia de teatre, formada per alumnes de 3r i 4t de l’escola, ha representat a la pista una adaptació del llibre Sant Jordi a la cova del drac, escrit per la colla de rondallaires Vivim del cuentu.

Un relat clàssic capgirat com un mitjó. Amb un argument ple de sorpreses i molt d’humor que ens ha fet volar la imaginació. Hem conegut una princesa molt valenta, un rei una mica barrut, un Sant Jordi més aviat poruc i un drac amb moltes ganes de cuinar.

Com a convidats especials han assistit els avis de la Residència Pedra Serrada.

En aquest enllaç podreu veure totes les fotos de la representació SANT JORDI A LA COVA DEL DRAC.