Festa de Nadal

Aquest matí els alumnes de cicle superior han representat l’obra de teatre Rudolph, el ren del nas vermell.

En Rudolph és un ren que té la peculiaritat que el seu nas és vermell i per això és la rialla de tots els de la seva espècie, inclús dels seus propis pares. Un dia va al bosc i es troba amb uns animals que li aixequen els ànims i li fan veure les seves virtuts. Engrescat pels animalons es presenta a la selecció de rens de la Mare i Pare Noel. Aquest queda meravellat per les seves qualitats i fa veure a la resta de rens i als seus pares que la bellesa està en l’interior. Per això el tria com el seu ren preferit.

Després de l’obra, l’AMPA ha convidat els alumnes de l’escola a esmorzar coca amb xocolata desfeta. Per acabar la jornada nadalenca, els cicles mig i superior han fet l’amic invisible.

L’equip educatiu de l’escola Pau Vila us desitja bones festes i molta salut!