Els grups de 5è visiten la fàbrica Danone

Els alumnes de 5è han començat aquest tercer trimestre amb la visita a la fàbrica de lactis Danone, una empresa molt coneguda pel nostre poble.
En Joan i l’Andrea han explicat els beneficis d’aquest aliment i com van ser els orígens d’aquesta fàbrica. Han conegut en Filo i la Bulgui, sobrenom de les bactèries  necessàries  per la  fermentació.També han après què  és la pasteurització. Han conegut la tècnica d’envasat que fan servir actualment i com ha evolucionat l’envàs al llarg dels anys. En el “laboratori”, els alumnes, han dissenyat el seu propi producte lacti (etiqueta i ingredients) i han degustat dos productes d’aquesta marca.
Una visita realment didàctica que ha il·lustrat el que van treballar a la unitat sobre l’alimentació que van realitzar el trimestre passat.