Els alumnes de l’escola juguen a bàsquet

Dins del treball a l’àrea d’Educació Física sempre s’ha col·laborat amb les entitats esportives locals. Si en el primer trimestre es van fer unes sessions de hàndbol coordinades pel Club Hàndbol Parets, en aquest últim trimestre ha sigut el torn pel bàsquet. Amb la coordinació del Vicenç Gamarra i les sessions dirigides pel Pere García del Club Bàsquet Parets, els alumnes han realitzat bàsquet a les hores d’Educació Física. Si la setmana passada els alumnes del cicle inicial i mitjà han estat entrenant, jugant i divertint-se, durant aquesta, els alumnes del cicle superior tenen l’oportunitat de conèixer millor aquest esport. A través del joc aprendran a aplicar conceptes bàsics del bàsquet i, a més, treballaran aspectes tan importants com el companyerisme, l’amistat o el respecte.