Els alumnes de 4t visiten el Cosmocaixa

El passat dijous 10 de maig els alumnes de 4t van visitar el Museo Cosmocaixa (Barcelona) i van estudiar els fenòmens elèctrics. Van realitzar un taller i van dur a terme un seguit d’experiments participatius, vistosos i divertits per descobrir que l’electricitat és un fet natural i que és present en tots els materials que ens envolten. També van obsevar com es comporten els objectes carregats elèctricament; en quins materials es pot moure la càrrega elèctrica amb facilitat, i quins efectes té aquest moviment. En el taller també es va explicar els perills que s’associen a l’electricitat.