Colònies de 4t a L’Estartit

Els alumnes de 4t han anat de colònies a la casa Marcel Maillot (L’Estartit). El món del mar ha sigut el centre d’interès de l’estada. Han estudiat el litoral rocós i han recollit, identificat i classificat espècies marines pròpies de la zona. Una altra de les activitats destacades ha sigut l’estudi del fons marí. Els alumnes han anat en el vaixell Nautilus i han pogut gaudir de la visió submarina de la flora i la fauna de la Reserva Natural de les Illes Medes en tota la seva esplendor. També hi hagut temps per realitzar activitats lúdiques com el tir amb arc o els tradicionals jocs de nit.