Sant Jordi 2017

El divendres 21 d’abril celebrarem la diada de Sant Jordi a l’escola. Els alumnes han creat dibuixos, rodolins, poesies i descripcions agafant com a eix les obres d’art i els pintors que han anat treballant durant el curs. Aquest material estarà exposat al vestíbul de l’escola. També es presentarà la revista digital que els alumnes de l’escola han realitzat. En aquesta podreu trobar diferents tipus de text que els nens i les nenes han fet.

Sant Jordi 2017Tanmateix, els alumnes de 4t representaran la llegenda de Sant Jordi i els avis de la Residència Pedra Serrada seran els convidats per presenciar l’obra teatral.

Llibres, roses i bon Sant Jordi a tothom!