Hangout amb alumnes de Massachusetts

Avui els alumnes de 6è B han realitzat una videoconferència amb una escola de Massachusetts. Després d’haver intercanviat vàries cartes i regals, finalment i, com a cloenda del projecte, s’han conegut “virtualment”. Ha estat una gran experiència. Han descobert que els agrada escoltar la cançó “Despacito” i que cada dia, quan entren a l’escola, han de recitar la “pregària a la bandera”. Nosaltres els hem dit que avui ens graduem de primària i els hem cantat la cançó “Gaudeamus Igitur” en llatí. Ha estat emocionant!

Hangout (8)

Hangout (7)