Final de curs

El dimarts 20 de juny es va fer la festa de final de curs per a les famílies. Es va acomiadar als alumnes de 6è i es va fer la cantata la Rebel·lió a la cuina. Dirigits pel Fèlix de Blas i amb el Roc Sala al piano, tots els nens i nenes de l’escola van cantar cançons i ens van oferir un gran menú. Posteriorment va continuar la festa a l’escola a càrrec de l’AMPA. Com a convidats especials vam tenir La colla del Ball de Gitanes i la castellera dels Manyacs de Parets.

final de curs (1)

final de curs (2)

final de curs (3)

L’endemà, el dimecres 21, es va fer la tradicional gimcana amb jocs d’aigua. A més, per segon any consecutiu, van haver-hi jocs de fusta, un grapat de jocs tradicionals que ens van fer passar l’estona d’allò més divertida.

final de curs (4)

final de curs (5)

final de curs (6)

L’equip educatiu de l’escola us desitja molta salut i que gaudiu de les vacances d’estiu. Al setembre ens retrobarem amb nous projectes cooperatius, energia renovada i molta il·lusió.

ESTIU