Els alumnes de 2n visiten el Parc de les Olors

El divendres dia 5 de maig els alumnes de 2n van anar al Parc de les Olors de Santa Eulàlia de Ronçana. Allà els hi van fer una introducció al món de les plantes aromàtiques, medicinals i culinàries a través d’un recorregut pels jardins. Van identificar diferents espècies i van conèixer les seves propietats. També van realitzar activitats sensorials d’olor, gust i tacte.
En un dels tallers van veure l’hort i els hi van explicar el procés per obtenir la mel i com s’organitzen les abelles en el seu rusc. També cadascú va plantar un brot de farigola en un test que es van emportar a casa.  A l’altre taller van aprendre moltes coses sobre les plantes aromàtiques, les remeieres i les seves  propietats. Els hi van explicar quines es poden fer servir  per curar malalties, per perfumar o quines per cuinar. En aquest taller cadascú va fer el seu saquet d’olor per perfumar el calaix de la roba. Després de dinar van fer una petita excursió per veure ases i per admirar el paisatge sobre els cingles del Bertí.

A més d’aprendre moltes coses s’ho van passar molt bé jugant al bosc.

parc olors (1)

parc olors (2)