Bona Castanyada!

El divendres 28 d’octubre l’escola municipal Pau Vila ha celebrat la tradicional festa de la Castanyada. Els nens i les nenes de 5è han preparat una obra de teatre relacionada amb la tardor i els alumnes de l’escola han cantat les populars cançons. Col·locats per rotllanes a la pista han menjat castanyes i panellets acompanyats d’unes castanyeres molt divertides.

castanyada-1 castanyada-2

castanyada-4 castanyada-3

Per veure més fotos ves a aquest enllaç CASTANYADA 2016

Per acabar la jornada, els alumnes de 6è, dins la programació d’anglès de Halloween, han fet el popular túnel del terror. Tots els alumnes han experimentat la por al veure tot tipus d’éssers i monstres salvatges.

halloween-37

halloween-38