Activitats del Programa Medioambiental de Cassa

Dins del Programa Medioambiental de Cassa els alumnes de P5 i 3r han fet diferents activitats.

Els alumnes d’educació infantil han fet l’activitat El gran camí de l’aigua per distingir les propietats bàsiques de l’aigua (no té color, no té gust, no fa olor) i per conèixer de forma bàsica el cicle de l’aigua, interioritzar sensibilitats especials entorn de l’aigua i aprendre alguns dels comportaments de bona gestió domèstica.

Per l’altra banda, els alumnes de 3r han fet l’activitat L’aigua es transforma. Es tracta d’una activitat per distingir algunes de les principals propietats de l’aigua (sòlid, líquid, gas), conèixer el cicle integral de l’aigua distingint entre les principals fases i qualitats i aprendre alguns comportaments de consum responsable.

cassa

cassa-1