10a Setmana de la família (2)

Una beguda com el bissap senegalès o tastar el mate uruguaià, jocs de màgia, explicar contes i cantar cançons, fer avions de paper iguals que l’F-29, posar-se l’uniforme i sentir-se com un autèntic bomber, fer malabarismes increïbles amb el diàbolo, un taller d’estampacions, fer sorra de colors o la construcció d’una maqueta d’un volcà han estat algunes de les moltes activitats que s’han fet durant la 10a Setmana de les família a la nostra escola. Els familiars han sigut els protagonistes i els alumnes han gaudit de les activitats proposades. Destacar que han vingut els avis de la Residència Pedra Serrada i ens han explicat històries i jocs de la seva infantesa.

Donar les gràcies a totes les famílies que han participat durant tota la setmana i agrair la confiança que dipositeu dia a dia a aquelles que no han pogut venir.

f11

fam8