Taller de ceràmica

L’escola és el tema triat, aquest curs 2015-16, en els tallers de ceràmica per a escolars que es porten a terme per setè any consecutiu. Els alumnes de 4t de primària dels centres educatius de la població participen en els tallers que coordinen la Mia Martí i l’Antònia Puig.

El projecte artístic pretén apropar els nens i les nenes al coneixement i la pràctica d’alguns conceptes i tècniques propis del llenguatge visual i plàstic.

Durant les sessions de treball, es farà una recreació simbòlica de la nostra escola.

El projecte artístic per als centres educatius de Parets culminarà amb una exposició final, que es podrà veure al Centre Cultural Can Rajoler el maig de 2016.

Àlbum de fotos