Sortida al Cosmocaixa (Barcelona)

Els alumnes de 4t van anar el passat dia 8 d’abril al Cosmocaixa per estudiar els fenòmens elèctrics. Van fer un taller on es posaven a l’abast dels nens i nenes un seguit d’experiments participatius, vistosos i divertits per tal que descobrissin que l’electricitat és un fet natural i que és present en tots els materials que ens envolten. Tot experimentant van observar com es comportaven els objectes carregats elèctricament. Van descobrir en quins materials es pot moure la càrrega elèctrica amb facilitat i en quins, no, i quins eren els efectes d’aquest moviment. Al mateix temps que els alumnes experimentaven i observaven els fenòmens elèctrics, també es pretenia que fòssin conscients del perill que pot suposar l’electricitat.

cosmocaixa2 cosmocaixa