Alice, teatre en anglès

El passat 16 de març els alumnes d’Educació Primària van anar a Can Rajoler a veure Alice, una obra de teatre en anglès representada per la companyia Blue Mango Theatre. Aquest espectacle està basat en la famosa història Alícia al País de les Meravelles de Lewis Caroll. Quan l’Alice actual s´adorm sense voler, s´endinsa a un món màgic on a més de Conills Blancs, hi troba el més esbojarrat dels Barreters Bojos i una Reina de Cors que sempre està furiosa. Al llarg del seu viatge aprèn moltes coses sobre les vacances i festivals del món angloparlant, incloent-hi la Pasqua, Halloween, Sant Valentí, el Nadal, Sant Patrici…amb uns peculiars i divertits personatges com Saint Patrick, Skeleton o Santa Claus.  Els actors van fer sortir els alumnes i van participar en l’espectacle per ajudar l’Alice. Va ser una experiència molt divertida, però millor que ho veieu vosaltres. Have fun!