Ens plau donar-vos la més cordial benvinguda a la pàgina web de l’escola municipal Pau Vila. Per aquest mitjà podreu accedir a les novetats i els fets més destacats de la nostra escola. Trobareu els esdeveniments, la realitat i les il·lusions de tots els que fem possible aquest projecte. El flux d’intercanvi informatiu pot ser molt enriquidor per a tots.

Carnestoltes 2020

El passat divendres es va celebrar la festa de Carnaval. Després de l’esmorzar, a càrrec de l’AMPA, l’escola es va convertir en la seu dels Jocs Olímpics de 2020. Els esportistes i abanderats van fer una desfilada a la pista i tot seguit es va… Llegeix més»

Sortida a Granollers

El passat 28 i 29 de novembre els alumnes de cicle inicial van fer una sortida a Granollers. Van visitar el museu de Ciències Naturals “La Tela” –un centre d’investigació, documentació i difusió de les ciències naturals- i el taller de capgrossos i gegants Sarandaca.… Llegeix més»

Sessió d’astronomia a 3r

L’Escola de la Natura de Parets ha acostat el món de l’astronomia als alumnes de 3r. L’astrònom Joan Pujol de l’Observatori del Montsec ha centrat la sessió a explicar els trets més bàsics del sistema solar. Els nens i les nenes han après moltes coses… Llegeix més»

Setmana de Santa Cecília

Aquest curs, com a novetat, hem celebrat la setmana de santa Cecília, que és la patrona de la música i els músics. Vam convidar a exalumnes, familiars i amics de Parets a fer alguna actuació musical,  balls, concert de rock, audicions d’instruments a diferents espais… Llegeix més»

Presentació del 5è llibret de la XEF

Bon dia famílies!!
Després de molt debat i d’aprendre tant plegades, la XEF està feliç de presentar el cinquè llibret Camí de la convivència. Hi hem convidat el sr. Juanjo Fernández (escriptor, conferenciant i consultor pedagògic) per fer la xerrada “Amb R de Respecte: convivint amb la gent, desmuntant l’assetjament”.
Llegeix més»

Setmana de Santa Cecília

Benvolgudes famílies:
Us informem que enguany volem celebrar la diada de Santa Cecília, patrona de la música, la setmana del 18 al 22 de novembre. Ens agradaria comptar amb la participació de pares, mares, avis i àvies, germans i germanes, exalumnes i altres familiars que vulguin… Llegeix més»

Castanyada 2019

Ahir, dijous 31 d’octubre, es va celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els alumnes d’Educació Infantil van cantar i ballar cançons relacionades amb la tardor i van engrescar a la resta de companys de Primària. Van arribar les castanyeres del Montseny i van… Llegeix més»