Ens plau donar-vos la més cordial benvinguda a la pàgina web de l’Escola Municipal Pau Vila. Per aquest mitjà podreu accedir a les novetats i els fets més destacats de la nostra escola. Trobareu els esdeveniments, la realitat i les il·lusions de tots els que fem possible aquest projecte. El flux d’intercanvi informatiu pot ser molt enriquidor per a tots.

Informació de la preinscripció 2024-25 -web de la Generalitat de Catalunya-

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

Vídeo presentació portes obertes 2023

Llibret informatiu Portes obertes 2024

8 de març de 2024

El passat 8 de març vam celebrar el Dia Internacional de la Dona. Aquest dia commemora la lluita de les dones per la seva participació, juntament amb els homes, en l’àmbit laboral, i per tant pel dret a la independència econòmica.
Afortunadament, avui en dia, posem… Llegeix més»

Xocolatada Solidària

Estimades famílies,
Ens dirigim a vosaltres per recordar-vos que el proper 14 de març se celebrarà la Xocolatada Solidària. Un cop més, aquest esdeveniment serà fruit de la col·laboració entre l’escola, Barnalleure i l’AFA.
A la tarda d’aquest mateix dia, tenim el plaer de convidar-vos al taller… Llegeix més»

Propostes d’aula I4

A l’etapa infantil, cada jornada es converteix en una emocionant oportunitat plena de descobertes i aprenentatges. Les aules esdevenen escenaris on els petits s’endinsen en el món que els envolta de manera divertida i educativa. Ara us compartim una selecció d’activitats d’I4.

Jornada de portes obertes

Estimades famílies,
Volem expressar el nostre agraïment a totes i tots vosaltres que heu dedicat temps per visitar les portes obertes de l’Escola Municipal Pau Vila.
És un honor haver compartit aquest moment amb vosaltres i oferir-vos un tastet del que significa ser part de la nostra… Llegeix més»

Propostes d’aula I3

A l’educació infantil, cada dia és una nova aventura plena d’aprenentatges i descobriments. Les aules es converteixen en escenaris màgics on els més petits exploren el món que els envolta de manera lúdica i educativa. Aquí us presentem un recull de les emocionants activitats que… Llegeix més»

Oh! La joguina no juga

Els infants d’I5 han fet un taller de consum: “Oh! La joguina no juga” on han après a etiquetar, identificar el preu d’una joguina, comprovar el tíquet o factura i què cal fer per reclamar si no està en bon estat.

Testament del Rei Carnestoltes 2024

El Rei Carnestoltes ha encapçalat el Carnaval, donant vida a l’ambient de desenfrenament a la nostra escola. Avui, dimecres de cendra, ha estat sotmès a judici per la seva conducta inadequada i ha estat condemnat a ser “cremat”. Després de la lectura del testament carregat… Llegeix més»

El mar del Pau Vila surt al carrer

El mar del Pau Vila va inundar els carrers aquest dimarts, amb la celebració de la tradicional Rua de Carnaval, amb el nostre gegantó Pau Vila i la Dona d’Aigua Pessigolles al Cor liderant la comitiva. Acompanyant-nos en aquest recorregut, vam tenir el plaer de… Llegeix més»

Pregó del Carnestoltes 2024

Divendres passat l’alumnat de Cicle Inicial va fer la lectura del pregó del Rei Carnestoltes. Ens van explicar amb rodolins les penyores que aquesta setmana ens acompanyaran.

Jornada de portes obertes

Benvolgudes famílies,
Us informem de la jornada de portes obertes de l’escola:
2 DE MARÇ: de 10:00 a 13:30 hores -xerrada 11:30 hores-
5 DE MARÇ: de 15:15 a 17:15 hores

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025
Educació infantil (3-6 anys), educació primària i educació secundària obligatòria
Presentació de sol·licituds: