Ens plau donar-vos la més cordial benvinguda a la pàgina web de l’escola municipal Pau Vila. Per aquest mitjà podreu accedir a les novetats i els fets més destacats de la nostra escola. Trobareu els esdeveniments, la realitat i les il·lusions de tots els que fem possible aquest projecte. El flux d’intercanvi informatiu pot ser molt enriquidor per a tots.

Revista digital

Enguany hem aprofitat la Setmana de les Famílies per fer-vos arribar la tercera revista digital.
La revista que teniu a les vostres pantalles integra una petita mostra dels diferents aspectes que s’han treballat al llarg d’aquest curs: els personatges fantàstics de les classes, la tradicional celebració de Sant Jordi i… Llegeix més»

Visita a l’Ajuntament

Els alumnes de 3r B hant visitat l’Ajuntament de Parets del Vallès per conèixer de prop el funcionament de l’administració local. Al llarg del matí, els estudiants han fet un recorregut per les instal·lacions del consistori i han tingut l’oportunitat de parlar amb l’Alcalde Francesc… Llegeix més»

Concert de 5è

Avui els alumnes de 5è han ofert un concert als seus fillols de P4 per mostrar el què han après a la classe de música amb els seus instruments. La musicaula s’ha omplert de músics, públic i de música…. Ho han fet genial, felicitats!

Llegeix més»

Premi Parets municipi lector 2019

Ahir, en la diada de Sant Jordi, l’AMPA de l’escola va recollir el premi de 600 € Parets municipi lector 2019 –Premi a la millor pràctica de foment de la lectura en una escola de primària-. Els diners del premi s’invertiran en la millora de… Llegeix més»

Els alumnes de P4 fan pizzes

Avui els nens i les nenes de P4 han fet de petits cuiners i han preparat unes pizzes que feien goig de veure. Els alumnes s’han divertit molt preparant-les i per acabar les han tastat. Estaven delicioses!

English Day

Els alumnes de 3r han realitzat el tercer intercanvi amb els seus companys de l’escola Can Parera de Montornès del Vallés: un preciós punt de llibre personalitzat. Aquest any l’English Day es celebrarà a la nostra escola el proper 16 de maig. Ja queda poc… Llegeix més»

Activitats en anglès a cicle mig

Amb l’objectiu de reforçar la comprensió i l’expressió oral en llengua anglesa des del Servei d’Educació de l’Ajuntament s’han endegat un seguit d’activitats pensades per complementar l’aprenentatge d’aquesta llengua. Així, els alumnes de Cicle Mig, mitjançant diferents activitats (jocs de memòria, classificació d’imatges…) han descobert… Llegeix més»