Àmbit lingüístic

Treballem l’àmbit lingüístic amb projectes d’eficàcia lectora, comprensió i expressió oral i escrita. I promovem l’expressió oral en anglès del nostre alumnat.

Per poder atendre millor els nostres infants, potenciem el treball en grups reduïts:

• A Educació Infantil: l’àrea d’intercomunicació i llenguatges es realitza a partir de les propostes de racons, amb un màxim de 4 infants per grup.
      • A Educació Primària: l’expressió oral i escrita (català, castellà i anglès) la treballem amb mig grup (12-13 infants), de manera que tot l’alumnat pugui participar de la conversa i tingui millor atenció a l’hora d’elaborar textos.
      • Formem part del projecte ILEC per impulsar la lectura a tots els àmbits d’aprenentatge. Cada dia hi dediquem mitja hora.
      • Lecxit és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. Fora de l’horari lectiu els alumnes van a la Biblioteca Municipal i, acompanyats individualment per persones voluntàries, fan activitats per per promoure l’èxit lector.
      • Participem al Concurs literari “Murs” que promociona l’associació “La Garriga societat civil”. Us deixem l’enllaç a la notícia de la darrera edició.
      • Participem al Certamen de lectura en veu alta que s’organitza des del Servei Educatiu de la Vall del Tenes.