Menjador escolar

A l’escola disposem de cuina pròpia, apostant pels productes ecològics, frescos i de proximitat, preferentment. També seguim les recomanacions dietètiques per una alimentació saludable, introduint aliments amb contingut de proteïna vegetal, com hamburgueses de llenties, croquetes de cigrons o salsa bolognesa amb soja texturitzada.

ORGANITZACIÓ:

El menjador té una capacitat de 120 comensals, així, distribuint els grups en tres torns, podem garantir la distància de seguretat necessària entre els grups no estables. Dinen primer els grups d’Infantil i Inicial, després 3r i 4t i per últim, 5è i 6è.

• L’alumnat de P3 descansa després de dinar a l’aula de psicomotricitat.
  • L’alumnat de P4 a 6è gaudeixen d’una estona de lleure abans i/o després de l’àpat, amb la possibilitat de fer activitats guiades per l’empresa de monitoratge o extraescolars proposades per l’AFA.

Què cal portar?

• L’alumnat de P3 i P4 porta cada dia un pitet dins d’una bossa de roba, el canvi és diari.
  • L’alumnat de P5 i Primària porta un tovalló de roba o de paper, dins d’una bossa de roba, el canvi és diari.
QUOTES:

L’empresa de monitoratge i menjador és 7itria. Els preus i sistema de pagament que s’aplicaran en aquest exercici seran:

• Assistència fixa (tres o més dies, alterns o seguits): 6,51€/dia.
  • Assistència fixa discontínua (un o dos dies a la setmana): 7,15€/dia
  • Assistència eventual: 7,35 €/dia.

Els pagaments es fan mitjançant domiciliació bancària, ingrés a través de la pàgina web de 7itria (intranet famílies) o per transferència bancària.

L’alumnat fix que avisi anticipadament la no assistència (abans de les 9’30h) se li retornarà la quantitat de 3€ (en concepte d’absentisme) corresponent al dinar del dia.

Per quedar-se a dinar eventualment o fora de la rutina establerta, cal avisar abans de les 9’30h via telefònica (Whatsapp, trucada o missatge de text). Per fer canvis o per a qualsevol comunicació podeu enviar un correu a menjadorgiroi@gmail.com i/o trucar o enviar un missatge via Whatsapp al telèfon del Menjador: 658 90 88 14. Si deixeu el missatge al contestador també es tindrà en compte la informació.

MENÚ TRIMESTRAL:

Cliqueu a l’enllaç per veure la revista del 3r trimestre amb els menús diaris.

Revista menús 3r trimestre

IMPORTANT: es tenen en compte les particularitats alimentàries de l’alumnat per motius de salut (intoleràncies i al·lèrgies) o religió.