PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-2021:

OFERTA PER AL CURS 2020-2021

Trobareu tota la informació al web del Departament d’Educació: Enllaç

Us afegim una infografia que resumeix els tràmits a realitzar Preinscripció

Ja podeu consultar el llistat amb el barem provisional:  Barem

Llistat amb el barem un cop resoltes les reclamacions: Barem definitiu

El número de desempat per a la preinscripció escolar 2020-2021 és el 33386

La oferta definitiva, publicada a 6 de juliol del 2020: Oferta Definitiva

Publicades les llistes d’assignats al Giroi: INFORME_ASSIGNADES

Truqueu a l’escola per agafar hora per la matrícula per la setmana del 13 al 17 de juliol, s’ha de venir amb l’infant

La documentació a portar (TIS, carnet de vacunes, documentació pendent en la preinscripció) i una foto tipo carnet feta per vosaltres ens les podeu enviar al correu de l’escola a8058441@xtec.cat

Llista d’espera: INFORME_LLISTA_ESPERA

Ajuts de menjador escolar-curs 20/21

El Consell Comarcal del Vallès Oriental convoca els ajuts de menjador escolar per al proper curs.
Adreçat a: infants matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics, en qualsevol curs de 2n cicle d’educació infantil i ensenyaments obligatoris.
No es poden admetre sol·licituds… Llegeix més»

Ajuts de llibres i material escolar. Curs 20/21

Des de l’Ajuntament de La Garriga ens han fet arribar la següent informació.
Ja està oberta la convocatòria d’AJUTS DE LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR pel curs 2020-2021
Adreçat a:
Alumnes de la Garriga d’Educació infantil, primària, secundària, Batxillerat i CFGM de centres públics o concertats.
Presentació de sol·licituds:
Del… Llegeix més»

COMIAT EQUIP ESCOLA GIROI

Benvolgudes famílies,
L’equip de mestres de l’escola, encara que no ens veiem personalment, us volem desitjar un bon estiu i per això us hem preparat aquest vídeo (cliqueu sobre la imatge).
Seguiu usant mascaretes, quan calgui, i rentant-vos les mans sovint.
Abraçades virtuals i ens veiem… Llegeix més»

REOBERTURA DE L’ESCOLA EN FASE 2

Benvolgudes famílies,
Seguint les instruccions del Departament d’Educació, en el moment que la nostra regió sanitària entri a la Fase 2 (previst per al 8 de juny), l’escola reobrirà per al següent alumnat:

• El que acaba etapa educativa (6è de primària): per poder fer l’acompanyament emocional i… Llegeix més»

L’ESCOLA EN TEMPS DE CONFINAMENT

Durant les setmanes que portem de confinament, l’escola ha seguit funcionant, com ja sabeu, des de casa. Us hem anat donant orientacions a cadascun dels nivelles de l’escola, però volem explicar-vos una mica més com ens organitzem, com estem funcionant.
És per aquest motiu que us… Llegeix més»

Interessant xerrada d’Innovamat

Aquesta tarda ha tingut lloc la xerrada informativa a les famílies del projecte Innovamat.
Hem conegut, de mà de l’Oriol, alguns procediments i estratègies per acompanyar l’alumnat de 1r a 4t que aprenen matemàtiques al Laboratori dels Nombres.
Una proposta on la dinàmica de treball i l’estructura… Llegeix més»

L’equip de menjador i cuina us desitja Bones Festes!!

Acabem el trimestre i totes les persones que formem part de l’equip de menjador i cuina de l’escola, us volem desitjar unes Felices Festes!!
Clicant a la imatge veureu un petit recull d’imatges i vídeos d’alguns tallers i activitats que hem fet durant aquest 1r trimestre.
Ens… Llegeix més»

BONES FESTES!!

Ja acabem el 1r trimestre, després d’una setmana d’anades i vingudes a l’Institut Vil·la Romana (Cicle Inicial), a l’Asil Hospital (Cicle Mitjà) i l’escola bressol Les Caliues (Cicle Superior).
També hem fet els concerts oberts a les famílies i aquest matí, el concert intern, on totes… Llegeix més»

Castanyada 2019: Túnel del terror

Al menjador celebrem les festes arrelades a la nostra cultura però també n’adoptem algunes d’altres països. En aquestes dates i com ja és tradició des de fa uns quants anys, els nens i nenes de 6è amb l’ajuda i supervisió de les seves monitores, munten… Llegeix més»

Xerrada “Internet segura”