Relleu a la Junta de l’AFA

Aquest mes de juliol s’ha materialitzat el relleu a la Junta de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).
Al llarg dels darrers cursos s’ha mantingut la Presidència i la Tresoreria a càrrec de la Gisela Asensio i l’Eva Fernández, respectivament, amb la col·laboració d’altres famílies en diferents… Llegeix més»

Beques material i llibres 2021-2022

Ajuts de llibres i material escolar
Adreçat a:
Alumnes de la Garriga d’Educació infantil, primària, secundària, Batxillerat i CFGM de centres públics o concertats.
Presentació de sol·licituds:
Del 30 de juny al 27 de juliol
On i com?
Telemàticament a:
 L’Apartat de tràmits de la Seu Electrònica del Web municipal… Llegeix més»

” Cada pas compta” en el Dia mundial de l’activitat física (DMAF)

La setmana passada el nostre alumnat se les va empescar per idear una o vàries voltes a la pista esportiva que fossin ” la més original”.
Va ser la seva resposta al repte que proposava l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, seguint les recomanacions… Llegeix més»

3a edició del concurs literari “MURS”

Ahir, diumenge 13 de desembre, es va celebrar l’entrega de premis del 3r concurs literari “Murs” que organitza l’associació “La Garriga societat civil”. En aquesta edició la temàtica era el Medi Ambient.
Els relats es van treballar durant els mesos de gener i febrer a l’escola,… Llegeix més»

6è ens informa de la festa de la castanyada a l’escola

Aquesta setmana els alumnes de 6è han estat atrafegats fent de reporters i reporteres.
El seu objectiu ha sigut conèixer com hem celebrat aquesta castanyada en els diferents grups.
Si teniu curiositat, cliqueu l’enllaç.
A nosaltres ens ha agradat molt llegir-lo!
Castanyada 2020- 6è

REUNIONS D’AULA CURS 2020-2021

Us informem del calendari previst per a les reunions d’aula d’enguany:

NIVELL DATA
Infantil dijous 29 d’octubre
Inicial dilluns 19 d’octubre
3r dijous 22 d’octubre
4t dimarta 20 d’octubre
dimecres 28 d’octubre
dimecres 21 d’octubre

Totes les reunions es faran virtualment a través del Meet a les 17:30h. Posteriorment, penjarem les presentacions a la pàgina del nivell.

INFORMACIONS INICI DE CURS 20-21

Benvolgudes famílies,
Us donem la Benvinguda al curs 20-21!
Aquest any degut a la pandèmia de la COVID-19 hi ha algunes actuacions concretes i modificacions que us detallem i que estan orientades a minimitzar riscos i a maximitzar la salut dels nostres infants i de la resta… Llegeix més»

Ajuts de menjador escolar-curs 20/21

El Consell Comarcal del Vallès Oriental convoca els ajuts de menjador escolar per al proper curs.
Adreçat a: infants matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics, en qualsevol curs de 2n cicle d’educació infantil i ensenyaments obligatoris.
No es poden admetre sol·licituds… Llegeix més»

Ajuts de llibres i material escolar. Curs 20/21

Des de l’Ajuntament de La Garriga ens han fet arribar la següent informació.
Ja està oberta la convocatòria d’AJUTS DE LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR pel curs 2020-2021
Adreçat a:
Presentació de sol·licituds:
Del… Llegeix més»

COMIAT EQUIP ESCOLA GIROI

Benvolgudes famílies,
L’equip de mestres de l’escola, encara que no ens veiem personalment, us volem desitjar un bon estiu i per això us hem preparat aquest vídeo (cliqueu sobre la imatge).
Seguiu usant mascaretes, quan calgui, i rentant-vos les mans sovint.
Abraçades virtuals i ens veiem… Llegeix més»

REOBERTURA DE L’ESCOLA EN FASE 2

Benvolgudes famílies,
Seguint les instruccions del Departament d’Educació, en el moment que la nostra regió sanitària entri a la Fase 2 (previst per al 8 de juny), l’escola reobrirà per al següent alumnat:

• El que acaba etapa educativa (6è de primària): per poder fer l’acompanyament emocional i… Llegeix més»

L’ESCOLA EN TEMPS DE CONFINAMENT

Durant les setmanes que portem de confinament, l’escola ha seguit funcionant, com ja sabeu, des de casa. Us hem anat donant orientacions a cadascun dels nivelles de l’escola, però volem explicar-vos una mica més com ens organitzem, com estem funcionant.
És per aquest motiu que us… Llegeix més»