CORPUS’19

Un any més hem participat en la festa de Corpus de La Garriga.
Com ja sabeu, el tema de la catifa d’aquesta edició ha sigut el pati de la nostra escola.
Després d’haver elaborat el projecte final, s’han fet les últimes preparacions: recollir i organitzar tot el… Llegeix més»

Acte de cloenda del Programa LECXIT

Ahir a la tarda, a la Biblioteca Núria Albó de la Garriga, es va dur a terme la cloenda de l’activitat de lectura LECXIT.
Aquestes trobades setmanals reuneixen a un/una  mentor/a amb l’aprenent o aprenenta, amb la finalitat d’ incrementar el seu èxit educatiu,  treballant a… Llegeix més»

Ajuts Menjador Escolar. Curs 2019 / 20

Ajuts de menjador escolar. Curs 2019 / 2020
El Consell Comarcal del Vallès Oriental convoca els ajuts de menjador escolar per al proper curs.
Adreçat a: alumnes de la Garriga matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics, en qualsevol curs de 2n… Llegeix més»

Beques de llibres i material escolar

Comença el termini de les beques de llibres i material escolar pel curs 2019/2020
Adreçat a: Alumnes de la Garriga d’Educació infantil, primària, secundària, Batxillerat i CFGM de centres públics o concertats.
Presentació de sol·licituds: Del 6 de maig al 31 de maig
On?  Àra d’Acció Social .Carrer Sant Francesc,… Llegeix més»

CARNAVAL 2019

Aquest dissabte més de 100 persones de totes les edats de la comunitat educativa de l’escola Giroi van participar a la rua organitzada per l’Ajuntament de La Garriga. Amb el nom de FALCONS van guanyar el 2n premi de la categoria A. per als qui… Llegeix més»

JORNADES DE PORTES OBERTES

El Departament d’Educació ha publicat a la seva web una previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció, que serà del 29 de març al 9 d’abril de 2019, per a 2n cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria. Podeu… Llegeix més»

Acomiadem el trimestre!

Com cada any, avui és el matí on ens trobem tota l’escola per desitjar-nos Bones Festes!
Conèixer i compartir les cançons que hem preparat és un moment de goig.
En acabar, el tió espera els més petits i els grans s’entusiasmaran amb els regals de l’amic o… Llegeix més»

La Castanyada

Benvolgudes famílies,
Enguany l’Escola Giroi ha celebrat la festa de la tardor d’una manera mot culinària. Els nens i nenes de Cicle Inicial han elaborat broquetes de fruita i suc de taronja, els de Cicle Mitjà van fer galetes i Cicle Superior canapès. Els petits i… Llegeix més»