PREINSCRIPCIÓ 2019/2020:

Les dates de preinscripció són del 29 de març al 9 d’abril de 2019. Si tries la nostra escola en primera opció, cal que demanis hora a través del següent Doodle:

JORNADES DE PORTES OBERTES

El Departament d’Educació ha publicat a la seva web una previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció, que serà del 29 de març al 9 d’abril de 2019, per a 2n cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria. Podeu… Llegeix més»

CARNAVAL 2019

Aquest dissabte més de 100 persones de totes les edats de la comunitat educativa de l’escola Giroi van participar a la rua organitzada per l’Ajuntament de La Garriga. Amb el nom de FALCONS van guanyar el 2n premi de la categoria A. per als qui… Llegeix més»

Acomiadem el trimestre!

Com cada any, avui és el matí on ens trobem tota l’escola per desitjar-nos Bones Festes!
Conèixer i compartir les cançons que hem preparat és un moment de goig.
En acabar, el tió espera els més petits i els grans s’entusiasmaran amb els regals de l’amic o… Llegeix més»

La Castanyada

Benvolgudes famílies,
Enguany l’Escola Giroi ha celebrat la festa de la tardor d’una manera mot culinària. Els nens i nenes de Cicle Inicial han elaborat broquetes de fruita i suc de taronja, els de Cicle Mitjà van fer galetes i Cicle Superior canapès. Els petits i… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famíllies,
La Conselleria de’Ensenyament ha convocat eleccions als Consells Escolars dels centres docents d’Infantil i Primària.
El nostre centre renova 3 membres del sector famílies i 3 membres del sector mestres.
Us animem a participar, tant presentant-vos com a candidats pel sector famílies com participant a les… Llegeix més»

Coneixent la xarxa

Ahir al vespre es va dur a terme a la biblioteca de l’escola la xerrada al voltant d’Internet segura.
La Mossa d’Esquadra que la va desenvolupar va tocar aspectes variats al voltant de la privacitat, l’empremta virtual, la imatge, l’addicció a les pantalles i l’ús de… Llegeix més»

REUNIONS D’AULA

Ja tenim les dates per a les reunions d’aula:

NIVELL
DIA
LLOC

3 d’octubre

4 d’octubre

26 de setembre

1r
25 de setembre

2n
27 de setembre

3r
1 d’octubre

4t
8 d’octubre

2 d’octubre
Gimnàs

10 d’octubre
Biblioteca

Totes les reunions es faran a les 17:30h i l’AFA posa a la vostra disposició servei de monitoratge.
Recordeu que aquest divendres 21 de setembre a… Llegeix més»

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

ATENCIÓ FAMÍLIES
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2018-2019:

• Ajudes per alumnat que requereixi suports i atencions educatives específiques derivades de TDAH, discapacitat*… Llegeix més»

Curs 18-19: Engeguem motors!

Bon dia a tots i totes!
L’equip de mestres us vol saludar i demanar-vos una mica de paciència… falta molt poquet per a què ens tornem a trobar.
Aquests dies estem planificat el curs, fent endreça i reestructurant els espais.
Començarem el curs amb l’escola ben cuidada i… Llegeix més»

Informacions fi de curs 17-18 / inici de curs 18-19

Us deixem aquí les informacions que us hem donat junt amb l’informe:

Gran èxit de la pel·lícula “5è i acció”. Aquí la podreu visionar!

Ens omple d’alegria informar-vos que 5è ha finalitzat els seu projecte, complex i ambiciós: fer una pel·lícula.
La feina, llarga i laboriosa, ha donat resultats. La implicació d’alumnes, famílies i mestres ha estat total! Moltes gràcies!
Al vestíbul de l’escola teniu un petit reportatge gràfic. Clicant  sobre … Llegeix més»