EXTRESCOLARS 2021-2022

Encara estan obertes les inscripcions per a les activitats extraescolars. Comencen la primera setmana d’octubre. Us les perdreu?
Aquí us deixem l’enllaç directe a l’apartat d’extraescolars: Extraescolars

Relleu a la Junta de l’AFA

Aquest mes de juliol s’ha materialitzat el relleu a la Junta de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).
Al llarg dels darrers cursos s’ha mantingut la Presidència i la Tresoreria a càrrec de la Gisela Asensio i l’Eva Fernández, respectivament, amb la col·laboració d’altres famílies en diferents… Llegeix més»

Beques material i llibres 2021-2022

Ajuts de llibres i material escolar
Adreçat a:
Alumnes de la Garriga d’Educació infantil, primària, secundària, Batxillerat i CFGM de centres públics o concertats.
Presentació de sol·licituds:
Del 30 de juny al 27 de juliol
On i com?
Telemàticament a:
 L’Apartat de tràmits de la Seu Electrònica del Web municipal… Llegeix més»

” Cada pas compta” en el Dia mundial de l’activitat física (DMAF)

La setmana passada el nostre alumnat se les va empescar per idear una o vàries voltes a la pista esportiva que fossin ” la més original”.
Va ser la seva resposta al repte que proposava l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, seguint les recomanacions… Llegeix més»

3a edició del concurs literari “MURS”

Ahir, diumenge 13 de desembre, es va celebrar l’entrega de premis del 3r concurs literari “Murs” que organitza l’associació “La Garriga societat civil”. En aquesta edició la temàtica era el Medi Ambient.
Els relats es van treballar durant els mesos de gener i febrer a l’escola,… Llegeix més»

6è ens informa de la festa de la castanyada a l’escola

Aquesta setmana els alumnes de 6è han estat atrafegats fent de reporters i reporteres.
El seu objectiu ha sigut conèixer com hem celebrat aquesta castanyada en els diferents grups.
Si teniu curiositat, cliqueu l’enllaç.
A nosaltres ens ha agradat molt llegir-lo!
Castanyada 2020- 6è