Sabeu que…

El nostre coordinador digital, i mentor digital del Servei Educatiu del Vallès Oriental IV, ha ofert un cicle de conferències titulat “Eines per a la creació de continguts digitals” adreçades a professorat d’Infantil, Primària i Secundària”, durant el 2n trimestre de 2021.

Vam participar al Congrés Català d’Educació Matemàtica celebrat a Reus i Tarragona (virtualment) el 13, 14 i 15 de novembre de 2020. Amb la comunicació titulada “Espai i forma, de la manipulació a l’abstracció” a càrrec de Lluïsa Vigas, directora del centre.

El 22 de març de 2019 vam participar al Primer Congrés Científic d’alumnat de primària sobre qualitat de l’aire, contaminació i salut. Us deixem l’enllaç a la pàgina del Congrés, on podreu trobar les presentacions de les escoles participants, entre d’altres documents.

Vam poder fer una molt bona remodelació del pati de l’escola gràcies a la participació de les famílies als Pressupostos Participatius

Hem fet un disc de cançons i contes:

Hem fet una pel·lícula: “CRISPETES” i vam guanyar un premi del Consell Audiovisual de Catalunya

Aquí hi ha alguns enllaços que en parlen: