Activitat 4t Escola Giroi – Institut Vil·la Romana: El transport escolar al Bajo Lempa

A l’Institut Vil·la Romana hi ha hagut, fins avui, l’exposició “Transport escolar al Bajo Lempa” per donar a conèixer un projecte de cooperació entre l’institut i una zona d’El Salvador (Nueva Esperanza, Bajo Lempa).

Aquesta setmana les nenes i els nens de 4t han tingut l’oportunitat de visitar l’exposició i de participar en una activitat que ha preparat i dinamitzat un grup d’alumnes de 4t d’ESO, juntament amb alguns dels seus professors i professores. Amb aquesta activitat han pogut conèixer com viuen els habitants d’aquesta zona i, sobretot, l’avenç que ha suposat el transport escolar perquè infants i joves puguin accedir a l’educació.

Els nens i les nenes de 4t, i les tutores, volem agraïr a en Joan Antoni Padrós que ens hagi convidat a fer aquesta visita; a l’Alba, a l’Andreu i a en Gus el seu suport en el desenvolupament de l’activitat i el joc tradicional que ens han regalat com a record d’aquesta trobada entre l’escola i l’institut; i, sobretot, volem agraïr als nois i a les noies de 4t d’ESO la seva predisposició i voluntat a l’hora de dinamitzar les activitats. Ha estat una experiència molt enriquidora!

En aquest enllaç podeu trobar informació sobre el projecte de cooperació: Transport escolar al Bajo Lempa

En aquest enllaç podeu veure algunes imatges de la visita: Activitat 4t Escola Giroi – Institut Vil·la Romana