Les formigues del Giroi descobrim reptes cooperatius

Les classes de La pizza i Els robots ja hem començat el projecte de Formigues cooperatives. El primer que vam fer va ser conèixer les altres formigues del nostre formiguer. El nostre formigues està format pel Bertí de l’Ametlla del Vallès i l’escola Jaume II del Perelló. Un cop ja sabíem les escoles del nostre formiguer vam decidir la manera de presentar-nos. Les nostres presentacions les veureu més endavant. Feta aquesta primera part, hem començat a descobrir com són els reptes cooperatius. Durant dues sessions d’educació física els hem estat practicant i intentant-los superar! Si cliqueu a les formigues cooperativespodeu veure un vídeo d’aquestes dues sessions. Esperem que us agradi!!