La classe de la Pizza i els Robots fem geometria amb els nostres cossos!

Els alumnes de 6è vam descobrir com podríem fer geometria amb els nostres cossos. Amb la col·laboració de la nostra inspectora, la Sra. Fàtima Romero, vam realitzar dues activitats al pati de l’escola. Primer vam realitzar una circumferència partint del centre que en aquest cas era un alumne. Després vam fer la mediatriu d’un segment on aquest també estava format per dos alumnes. Després de realitzar l’activitat ens va ser més fàcil poder definir aquests dos conceptes, circumferència i mediatriu d’un segment. Posteriorment, vam realitzar una activitat amb l’aplicació Geogebra per tal de consolidar els conceptes. Va ser molt divertit! Cliqueu a la imatge per veure les fotos.