Segon dia Erasmus en Serbia

Avui dimarts 29 de març hem continuat amb el nostre projecte Erasmus+  KA1 titulat “Technology that helps everyone to learn”.

Durant el dia d’avui hem passat per diferents classes de l’escola Dusan Jerkovic observant com els i les mestres portaven a terme diferents activitats.

D’aquesta manera hem tingut el plaer de visitar una classe de 2n de Primària mentre feien matemàtiques, la classe de 4t de Primària mentre feien llengua i finalment la classe de 6è de Primària mentre feien geografia i llengua.

En totes les classes ens han rebut amb els braços oberts i ens han preparat diferents sorpreses com: cançons, un petit concert de violí, una presentació comparant Sèrbia i Espanya,  preguntes en anglès i fins i tot en castellà. També ens han regalat molts dibuixos i murals per als alumnes del Bernat Metge que portarem amb nosaltres a la maleta.

Hem pogut observar que tot i ser cultures i països molt diferents tenim molts punts en comú i compartim bastants punts en la nostra manera de treballar.

Ha estat un matí molt emocionant ple d’aprenentatges i experiències viscudes.

Finalment a la tarda hem pogut mantenir una reunió molt agradable amb els mestres de l’escola parlant sobre el sistema educatiu serbi, sobre les metodologies que ells utilitzen per treballar amb el seu alumnat i sobre la manera com ells atenen als nens i nenes amb dificultats d’aprenentatge a la seva escola.

Estem desitjant que arribi demà i seguir aprenent amb els nostres amics de Ruma!

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.