PROJECTE PETITS CONTES 4t, 5è i 6è

Com cada any participem en el projecte de Petits Contes organitzat per l’Ajuntament del Prat de Llorebgat.

Aquesta vegada, l’alumnat ha de crear una història basada en el valor del RESPECTE per després acabar donant-li vida amb alguna eina digital.

Per engegar aquest projecte hem rebut l’assessorament de la Loreto i el Sergi que ens han fet un taller d’escriptura creativa. A continuació, us deixem unes fotografies per a que ho pugueu veure.

L’alumnat ha gaudit molt d’aquesta activitat ja que han pogut descobrir diferents recursos d’escriptura per deixar volar la imaginació.

A partir d’aquí, ja queden oberts els nostres laboratoris d’escriptura on tindrem l’oportunitat de crear històries fascinants.

Més endevant, us anirem ensenyant tot el procés i el resultat final. Així que… continuarà!

Clicant a la següent imatge podreu veure les fotos de 4t

Clicant a la següent imatge podreu veure les fotos de 5è