Projecte Erasmus + KA1 “Technology that helps everyone to learn”

El curs 20-21 la nostra escola va presentar un projecte Erasmus + KA1 de mobilitat de professorat. Per aquest motiu ens van concedir una beca per realitzar tres mobilitats d’aprenentatge per a mestres.

Els objectius principals del nostre projecte són: observar mesures universals d’atenció a la diversitat dins del marc de l’escola inclusiva i veure com en altres centres incorporen les tecnologies com a eina d’aprenentatge.

Les mobilitats que realitzarem des d’ara fins a final d’any són les següents:

• Escola Dusan Jerkovic a Ruma Sèrbia: Dos mestres de l’escola aniran a aquesta escola durant una setmana a finals de març.
  • Escola Nivardoll a Trondheim Noruega. Dos mestres de l’escola aniran a aquesta escola durant una setmana al mes de maig.
  • Mobilitat de formació: Dos mestres aniran a fer una formació presencial sobre l’atenció a la diversitat i les noves tecnologies. Aquesta formació es realitzarà durant el primer trimestre del curs 22-23.

Tots els aprenentatges que realitzem es traspassaran a tot el claustre a través de reunions pedagògiques i a tota la comunitat educativa a través de la nostra web.

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.