First Lego League Challenge On line 12 de març

Demà 12 de març l’equip Robogirls BM participarà en la First Lego League Challenge. Ja tenim tot preparat per participar en la competició!

La competició estarà dividida en tres parts:

1. Presentació del projecte d’innovació. Tots els alumnes de sisè han dissenyat un sistema per facilitar la feina als repartidors i repartidores de paqueteria. Les nenes en representació de tota la classe el presentaran davant del jurat.
  2. Presentació del disseny del robot: Les nenes explicaran com és el robot que han construït per realitzar les missions del joc del robot.
  3. Joc del robot: Es realitzaran tres partides del joc del robot. En cada partida les nenes han d’intentar que el seu robot realitzi el màxim de missions del tauler de joc en dos minuts i mig. Les nenes han programat aquest robot prèviament perquè pugui resoldre les missions.

Avui hem estat fent els últims assajos i compartint amb tots els alumnes de la seva classe tot el que han preparat per demà!

Us volem convidar a seguir la seva participació. Per això us compartim l’horari i us adjuntem els següents enllaços:

Esperem que tinguin molta sort! Amb tota la feina que han fet ja són totes unes campiones!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.