Estades immersió lingüística 5è i 6è primer dia

Aquest curs en el marc de les actuacions finançades pel Fons Socials Europeu (2014-20) i del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, ens han atorgat una subvenció per participar en unes estades d’immersió lingüística en horari lectiu als albergs de la Xanascat per a la millora de la competència en llengua anglesa.

El dia 13 d’octubre els nens i nenes de 5è i 6è van iniciar les estades lingüístiques a l’alberg de Canyamars. Van començar realitzant jocs per trencar el gel fins l’hora de dinar. A la tarda van fer diferents jocs per aconseguir omplir de gomets un termòmetre. Finalment després de sopar van fer una activitat de nit amb llanternes.

En aquesta noticia trobareu totes les fotografies del primer dia.