Ensenyem els nostres regals de Reis! 2n

Ensenyem als companys algun regal dels Reis!

Divendres a la tarda, vam poder portar un regal dels que ens havien portat els Reis Mags. Cadascú de nosaltres vam portar-ne un i vam estar explicant als companys i companyes què era o com jugàvem amb ell. Va ser molt divertit perquè gairebé tots portàvem algun diferent. Després, quan tots ja havíem explicat el que havíem portat vam poder jugar amb la nostra joguina una estona.

Si cliqueu a la foto podeu veure un recull de tot el que vam portar.