Claustres pedagògics projecte Erasmus+

Com ja sabeu la nostra escola està realitzant un projecte Erasmus+ KA1 de mobilitat de professorat titulat “Technology that helps everyone to learn”.

Dins d’aquest projecte hem realitzat dues visites a les escoles Dusan Jerkovic de Sèrbia i a l’escola Nidarvoll Skole de Noruega. Com estava previst dins del projecte els i les mestres que van realitzar aquestes mobilitats han fet transferència a tot el claustre dels aprenentatges realitzats.

Així tots els docents de la nostra escola han pogut conèixer aspectes fonamentals d’aquestes escoles com:

• Característiques dels sistema educatiu de cadascun dels països que van visitar.
  • Formes d’organitzar-se com a centre (agrupacions d’alumnes, horaris, etc.).
  • Diferents formes de treballar amb els alumnes.
  • Ús de les tecnologies que fan a cadascuna de les escoles.
  • Altres aspectes importants.

Segur que tots aquests aprenentatges ens serviran per seguir millorant la nostra pràctica educativa com a centre.

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.