Cinquè dia Erasmus Sèrbia

El divendres 1 d’abril va ser el nostre últim dia a Ruma. Per aquest motiu pel matí vam anar a l’escola a acomiadar-nos de la Directora de l’escola i de tot el personal que hi treballa.

Gràcies a tots ells i elles ens hem sentit com uns més a la seva escola ja que ens acollit i ens han tractat molt bé.

Vam regalar a Natasa, la Directora, unes figuretes del gegants del Prat perquè sempre recordin aquest projecte Erasmus que han fet amb nosaltres. Ben segur que nosaltres no ho oblidarem!

Ara només tornar a la nostra escola començarem a treballar per poder explicar tots els nostres aprenentatges a tots els nostres companys i companyes.

Al migdia vam marxar a Belgrad, que és la capital de Sèrbia i vam aprofitar per passejar pel centre de la ciutat.

Ha estat una experiència meravellosa!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.

El proyecto “Technology that helps everyone to learn” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de la Escuela Bernat Metge y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.