Aliments saludables a la classe de 2n

La classe de 2n hem fet un projecte sobre els aliments per poder conèixer quins aliments ens fan estar saludables.

Per grups hem buscat informació sobre diferents grups d’aliments i que ens aportaven aquests aliments. Hem descobert molts aliments nous i quins aliments son més importants per tenir una bona salut.

També poca a poc hem construït entre tots  un mural  amb la piràmide dels aliments, per poder veure quins son els aliments més necessaris per tenir una bona salut.

Més endavant i després d’haver après moltes coses sobre l’alimentació, vam pensar que hauria de tenir un bon esmorzar.

Per acabar el projecte vam fer un bon esmorzar!!! Tot era boníssim!!!

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.