La visita de la colla Picacrestes

El dimarts 25 de maig ens va visitar l’Aida de la Colla Dansaire del Prat de Llobregat “Picacrestes” perquè coneguem danses tradicionals.

També ens va ensenyar la vestimenta que portaven els antics dansaires del Prat i que encara avui en dia continuant fent servir.

Vam passar una estona molt divertida cantant i ballant cançons tradicionals com La Masovera que ja se l’han fet seva.

Si cliqueu a la foto podreu veure que bé ho van fer els vostres  fills i filles.

Esperem que l’Aida ens torni a visitar a l’escola portant-nos noves danses.

Si cliqueu a la imatge podreu accedir als àlbums de fotos.