Festa final de curs 2016-2017

Els/les alumnes de 6è han realitzat el projecte de “La festa de final de curs”, en el qual s’han encarregat de confeccionar, buscar, aconseguir tota mena de recursos per a poder realitzar la gimcana que fem a l’escola el darrer dia de classe.

Va ser un dia molt divertit i els/les alumnes van quedar molt satisfets amb el resultat final de la feina que han fet al llarg del tercer trimestre.

Aquí us deixem un tastet de la gran festa. Clicant a la foto podreu accedir a l’àlbum.

IMG_20170620_175536