Un mar de peix 3r

El dimecres 22 de novembre,  l’alumnat de tercer ha realitzat la sortida Menja Actua Impacta al Fundesplai del Prat de Llobregat.

Durant el matí hem après, com hem de comprar un peix, bé al supermercat o bé al mercat, que sigui saludable i a la vegada sostenible per al nostre planeta. Més tard hem parlat sobre la possibilitat de reduir la contaminació i els envasos de plàstic, ja que ens han posat exemples de cistelles i com podem fer la compra sense cap mena de plàstic. A més també hem parlat de la importància de comprar producte de proximitat reduint el CO₂ del transport si venen d’altres països o continents.

Finalment, com a gran grup ens hem compromès a respectar el nostre planeta, a més d’intentar reduir la contaminació i ser més sostenibles.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.