Sortida al Liceu de Cicle Mitjà

Dimarts 13 de desembre l’alumnat de Cicle Mitjà vam poder gaudir d’una lectura musical del famós Conte de Nadal de Charles Dickens al Teatre del Liceu. Va ser una experiència única on vam conèixer el personatge de l’Scrooge a qui no li agrada el Nadal, però després de viure unes experiències molt peculiars amb 3 fantasmes, canvia d’opinió i torna a creure en la màgia d’aquestes dates.

Vam acabar l’espectacle cantant tots junts diferents nadales i vam fer un passeig per les paradetes de la Fira de Santa Llúcia fins arribar al Parc de la Ciutadella, on vam tenir la rebuda de moltes gavines afamades!

Vam arribar al Prat molt contents de l’experiència viscuda i ambientats plenament de Nadal, esperem tornar-hi l’any que ve!

Us deixem l’enllaç a les cançons de l’espectacle i les imatges del dia: