Jocs paralímpics sensibilitzadors 3r i 4t

Aquest trimestre els alumnes de Cicle Mitjà  han vivenciat jocs i esports d’ esportistes olímpics discapacitats per tal que desenvolupin actituds empàtiques i inclusives i fomentar la convivència entre la diversitat social que els envolta.

Al pavelló del Sagnier, amb col·laboració del Consell Esportiu, han practicat simulant una discapacitat el goalball, iniciació bàsquet amb cadires de rodes, el joc de tombar la torre, el joc de les bitlles cegues, etc.

S’han adonat que  fer vida saludable amb discapacitat física, sensorial o mental és possible. Es soluciona  amb una petita adaptació de material o de normes. Per les persones discapacitades el fet de fer activitat física ajuda a fer una vida social activa i  fins i tot, poden arribar a ser professionals de l’esport.

Esperem que les fotos us agradin.

Les mestres de cicle mitjà.

Fotos 4t

Fotos 3r

Clicant a les imatges podreu accedir als àlbums de fotografies.