Projecte Petits contes 4t

Aquesta setmana, la Carme i el Sergi ens han vingut ajudar a l’escola per poder posar punt i final al  projecte de petits contes. Els alumnes de 4t, durant el primer i segon trimestre, han produït un conte comú utilitzant plats que les seves famílies han cuinat  durant moltes generacions.

El resultat final d’aquest projecte serà un muntatge del conte utilitzant les imatges dels plats familiars, dibuixos i les veus dels alumnes explicant el conte. Donem les gràcies al Sergi i la Carme per la seva ajuda.

Si cliqueu la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.